نمی دونم...

شاید زندگی همین باشد....

منو عشقم....!! شما همه.......!!!!!

نمی دونم...

                               نمی دونم...

شایدرفتنت حکمتی داره که من نمیدونم

                                   شاید خواسته که من توی تنهای بمیرم

نه نمیدونم نه نمی تونم توتنهایی بمیرم

                                   اگه نیای من بیتوآروم جون می سپارم

آخرش هم رفتی وگفتی   قسمتت نبودم

                                   آخه خداجون چـــرا من به اون رسیدم

اگه آسمون همه آبیه.به من میگه سیاهم

                                   من هم رنگ پاییزوویرانی وتبـــاهیـم

عـشـق تو فرصت تازه ایی بود واســم

                                   ای خدا بگومن چرا به اون نمی رسم

                                                                          

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:,

] [ ] [ فریاد3 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه